20 oktober, 2017

Inspirationsträff på Olssons Bazar Café & Bageri den 3 november med Ida Bergfeldt från TV4

Inspirationsfrukost med trendspaning. Mer pang för pengarna med nya samarbeten.

Anmäl dig till eventet

Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen! E-post

Tiden då vi kunde ringa in en målgrupp med ålder, geografi och kön är förbi. I dagens föränderliga värld är det kunskapen om dina kunders intressen och livsstil som ger effekt på kommunikationen.

Exempel på hur varumärken jobbar med att nå sin målgrupp med relevant innehåll i rätt sammanhang kan vi bland annat se i närheten av program som Så mycket bättre, Idol och Let’s Dance både på tablåtid och på webben.

Tillsammans med Ida Bergfeldt från TV4 bjuder vi på inspiration kring hur varumärken kan arbeta med sponsring och nära samarbeten för att nå sina kunder. Vi får både en trendspaning och bra exempel på hur företag anammat nya kommunikationsvägar i både egna och köpta kanaler.

Hur står sig TV4s erbjudande på marknaden och hur hittar du rätt format för ditt varumärke? Under föreläsningen tar Ida oss igenom processen steg för steg – från brief till genomförande och effekt.

Vi inleder morgonen med frukost kl. 07.30 på Olssons Bazar Café & bageri.

Vem: Ida Bergfeldt, sponsring och association, TV4
När: Fredag 3 november kl. 07.30-09.30
Var: Olssons Bazar Café & bageri, Skeppet i Inre hamn
Pris för frukost & föreläsning: Medlem 69 kr, icke-medlem 99 kr, student 49 kr
Anmälan: Meddela om du vill komma genom eventet på Facebook eller skicka ett mail till info@nullmarknadsforeningen.nu.