9 oktober, 2017

Roadshow-frukost i Arvika 17/10 kl 07:30

Har du något värt att älska? Bevisa det och njut av morgondagen!

17 okt

Anmäl dig till eventet

Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen! E-post

Som butiksägare eller varumärkesägare har min sina händer fulla idag. Överallt hörs röster om den fysiska butikens stundande död och samtidigt om den skoningslösa konkurrensen på nätet. Så hur lyckas man då? Jo, genom att vara sig själv till 100%. Är man det kan man föra samman den fysiska och digitala affären och skapa helt nya möjligheter.

Kom till Marknadsföreningen i Värmlands första roadshow-frukost i på Scandic Arvika för att träffa andra som brinner för marknadsföring, äta en god frukost och inspireras av Andreas Stjärnhem, creative director på innovationsbyrån Sticky Beat som berättar om hur man lyckas med sitt kundengageman, fysiskt och digitalt. Har har bland annat utlovat tre enkla takeaway´s som kan göra livet lättare för en butiksägare, varumärkesägare eller marknadsförare redan idag.

Programmet är enligt följande:

• 07:30 – Frukosten öppnar
  • 08:00 – Marknadsföreningen informerar om övriga event och aktiviteter
  • 08:10 – Halvtimmesföreläsning av Andreas Stjärnhem
  • 09:00 – Frukosten avslutas

Priset för frukostmötet är 99:- för medlemmar och 129:- för icke medlemmar.

Så varmt välkomna till en spännande träff på Scandic Arvika den 17/10 kl 07:30.