17 november, 2017

Guldvargen och Mackmyra hos Good Guys Brew

Välkommen till Inre hamn för en trevlig kväll där allt handlar om god smak, vågad marknadsföring och inspirerande varumärkesutveckling. Dessutom berättar vi allt du behöver veta om Guldvargen 2018!

Missa inte viktig info om anmälan!

Värmlands bästa kommunikation och Sveriges godaste whisky möts i Karlstads trevligaste tap room. Det blir mat, dryck och mingel i en härlig kombination! Programmet för kvällen ser ut såhär:

• 16:00-16:45 Mackmyra, Eric Bräck
  • 16:45-17:00 Whiskyprovning
  • 17:00-17:20 Guldvargen 2018: Presentation av nyheter, kategorier och jury
  • 17:20-18:30 Mingel

Eric Bräck är född och uppvuxen i Karlstad. Med sitt brinnande intresse för mat och dryck passar han perfekt i sin nya roll som försäljningschef på whiskyvarumärket Mackmyra. Sedan han började i företaget 2006 har han jobbat med allt från produktutveckling till samarbeten och kampanjer. Han kommer att berätta hur Mackmyra jobbar med ambassadörer, långa lanseringstider och hur man engagerar sina konsumenter.

Med sig har Eric den nya säsongswhiskyn Skördetid och kommer att guida oss genom en provning. Värt att berätta är att den är finishlagrad på Amaronefat från Masi. Missa inte möjligheten att prova den här kryddiga nyheten!

Baren fortsätter att vara öppen efter eventet om du vill ha mer mingel och dryck. Självklart finns också alkoholfria alternativ om du hellre vill ha det!

Vi har tagit fram två olika alternativ för kvällen, du kan välja om du vill delta i provsmakningen eller inte.

Paket 1
1 Good Guys öl
3 slices pizza
1 Mackmyra Skördetid
Pris medlem/icke medlem: 199 kr / 249 kr

Paket 2
1 Good Guys öl
3 slices pan pizza
Pris medlem/icke medlem: 149 kr / 199 kr

Du betalar kontant eller via Swish på plats.

Till det här eventet behöver vi din anmälan via mail. Meddela om du kommer och vilket paket du väljer senast fredag 1 december till info@nullmarknadsforeningen.nu.

Väl mött!