21 februari, 2018

Inspirationsföreläsning!

Marknadsföreningen i Värmland bjuder alla medlemmar på karta och kompass till morgondagens kundrelationer och organisationer. Från Andreas Stjärnhem, Sticky Beat och David Lassing, TV4, får du två timmar om kommunikation, engagemang och bättre affärer.

Tid och datum: måndag 5 mars 14.00–16.00

Plats: Skeppet, Inre hamn (entrén bredvid Olssons Bazar)

Hur engagerar du dina kollegor, partners och kunder idag? Och hur planerar du att göra det imorgon? Marknadsföring år 2018 handlar om oändligt mycket mer än bara ha rätt budskap på rätt plats, utan snarare är det en fråga om att dynamiskt ta sig an alla utmaningar man ställs inför i den föränderliga världen vi lever i.

Under en eftermiddag får du som medlem möjlighet att lyssna på David Lassing och Andreas Stjärnhem när de delar med sig om sina expertområden. Tillsammans ger de dig inspiration och verktyg, från flera perspektiv, att ta sig an morgondagen på ett klurigare sätt.

David Lassing är försäljningschef på TV4 i Mellansverige och har mer än 10 års erfarenhet av mediebranschen. Han kommer att prata om medielandskapets förändring och hur ledarskap är den viktigaste nyckeln när en organisation och alla människor i den behöver både anpassas och uppdateras samtidigt. Med dig på vägen för du både regler och goda råd för att förändringen ska bli enklare för medarbetaren.

Andreas Stjärnhem är idag Creative Director på den värmländska digitala innovationsbyrån Sticky Beat. Där utforskar han dagligen hur lång erfarenhet av kommunikation kan komma till nytt liv genom digital storytelling och interaktion. Tricket är nämligen att få människor att bli kära i VARFÖR du gör det du gör – då kommer de berätta rätt story för alla som vill höra. Från Andreas får du med dig insikter och spaningar om vad som händer härnäst på den kommunikativa fronten. Vilka innovationer kommer du behöva hålla koll på? Och varför? Det har Andreas och Sticky Beat en hel del åsikter om som han gärna låter dig ta del av.

Hoppas att du vill komma!

Anmäl dig till david.lassing@nulltv4.se senast 2/3-18

Vänliga hälsningar,