Inlämning Guldvargen 2020

Alla tävlingsbidrag måste vara gjorda för en värmländsk uppdragsgivare eller av en värmländsk byrå/producent (eller båda delarna). För att kunna tävla så måste en vara medlem i Marknadsföreningen.

Uppdragsgivare

En värmländsk uppdragsgivare kan tävla med bidrag:
– gjorda av en värmländsk byrå/producent
– gjorda av en icke värmländsk byrå/producent
– gjorda inhouse

Byrå/producent

En värmländsk byrå/producent kan tävla med bidrag:
– gjorda för en värmländsk uppdragsgivare
– gjorda för en icke värmländsk uppdragsgivare (både nationella och internationella).

(I de fall flera byråer/producenter varit inblandade i ett jobb får endast den huvudansvariga byrån/producentet tävla).

Årets bidrag ska ha varit publicerade mellan 1 januari 2019 och 1 januari 2020. En kan heller inte bidra med samma bidrag som tävlat i Guldvargen tidigare.

Bidrag blir INTE diskade för att de har hamnat i fel kategori.

Anmälningar kan skickas in mellan den 11 december 2019 – 31 januari 2020.

Frågor och funderingar angående tävlingen skickas till: info@nullmarknadsforeningen.nu

• Se beskrivning av kategorierna och bedömningskriterier. Inlämning för Årets Valp kommer snart!
  • Här skickar du in dina enheter. Bidragsbild är obligatorisk. I övrigt så skickar du in de enheter som hör till just ditt bidrag (ett bidrag skulle till exempel kunna innehålla en bidragsbild, bilder på utomhustavlor och URL till en webbplats. Ett annat bidrag skulle kunna innehålla en bidragsbild och URL till en casefilm). Trycksaker presenteras förslagsvis som en flersidig PDF. Tänk på att presentera bidraget så tydligt som möjligt för juryn.
  • Bifoga en URL till en cloud-mapp där vi kan hämta innehållet som hör bidraget till. Detta kan vara bidragsbilder, casefilm, webblänkar osv. Döp mappen till: Titel_Byrå_Uppdragsgivare. Se också till att den är nedladdningsbar!