Bli vår partner

Vad gör Marknadsföreningen i Värmland?

Vi är en ideell verksamhet som varit en etablerad del i det värmländska näringslivet i mer än 30 år. Vi inspirerar, nätverkar, vägleder, informerar, driver och skapar förutsättningar för våra medlemmar och partners. Vi strävar helt enkelt efter att föra samman branschen inom marknadsföring och kommunikation till en stöttande och inspirerande gemenskap.

Vad är Guldvargen?

Guldvargen är ett årligt evenemang och tävling som främjar design och kommunikation i Värmland. Vi samlar branschen och hyllar de som presterat bäst under året.

Den finaste stassen tas fram, skorna putsas och spänningen är onekligen på topp.

Du och jag, partners?

Som ideell förening är vi beroende av partners för att vi ska kunna hålla marknadsföreningen levande, särskilt tävlingen och galan Guldvargen. Vill du vara med och bidra till att främja och utveckla branschen?

What’s in it for you?

I ett partnerskap med oss får ni exponering bland annat på Guldvargen, vår hemsida, våra sociala medier, genom våra samarbeten och medlemskap. Vi tar gärna fram ett förslag som gynnar just dig och ditt företag.

Se vilka partners vi har idag.

Kontakta oss via mejl eller våra sociala medier.
Mejl: info@nullmarknadsforeningen.nu
Instagram: https://www.instagram.com/marknadsforeningen
Facebook: https://www.facebook.com/marknadsforeningenivarmland
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/marknadsforeningen-i-varmland/

34 medlemmar

Som medlem i Marknadsföreningen i Värmland får du möjlighet att utveckla ditt nätverk bland likasinnade.

6 inspirationsträffar

per år

Guldvargen vinnare

sedan 1993.

styrelsemedlemmar

med passion för marknadsföring och kommunikation.