13 mars, 2017

Frukostmöte med årets Guldvargen-vinnare!

Stort grattis till Bulldozer och Wermlands Mejeri till årets Guldvarg med sin kampanj Ja mu vi leva! Självklart vill vi även låta er få möjligheten att höra mer om kampanjen på nästa frukostmöte den 7/4 kl 7:30 - 9:00 hos Bulldozer Kommunkationsbyrå.

Anmäl er gärna på Facebook eller skicka ett mail till info@nullmarknadsforeningen.nu

Modiga beslut gav Guldvargen till korna

Bulldozer och Wermlands Mejeri tog storslam på årets Guldvargen, tack vare enkla idéer, lekfull design och en stark tro på värmlänningarna. Men bakom priserna finns en historia som många trodde var hopplös. Hur vågade tre mjölkgårdar i Värmlands Nysäter ta upp kampen mot Sveriges största mejeri? Hur tänkte de när de skulle lansera butikens dyraste mjölk? Och hur kunde de gå från noll till cirka 70 procent i marknadsandel på ett år? På frukostmötet berättar Wermlands Mejeris vd Yngve Gustafsson om hur han har upplevt framgångssagan. Därefter pratar Bulldozer om den prisbelönta kampanjen, produktdesignen och varumärkesinsatsen.

Välkommen!

När: Fredag 7 april 2017. 07.30-09.00.
Var: Bulldozer Kommunikationsbyrå – Kungsgatan 7, Karlstad
Hur: Frukost, mingel och inspirerande föreläsning.
Pris: 50kr för medlemmar, 90 kr för alla andra.
Betala med kontant eller Swish på plats!

Anmäl er gärna på Facebook eller skicka ett mail till info@nullmarknadsforeningen.nu